Ads by Nuffnang

Wednesday, April 23, 2014

~BENGKUNG MODEN 4 ZIP~

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Hai kawan2 dan pembaca2 sekalian..

Kali ni nak cerita pasal bengkung moden 4 zip pulak. Haa dah melambak2 orang jual kat luar sana tuh. Ade yang murah ade yang mahal kan. Tak kisah lah. Yang pentingnye nak cerita pasal bengkung ni. Aku pakai masa pantang tahun lepas. Asalnya kakak aku beli untuk dia kuruskan perut dia yang x besar mana pun tu. Lepas bersalin aku pinjam ler buat rete (harta) sendiri hehehee..

Yang bestnye, aku rasa bengkung ni memang sangat berkesan. Ini lah yang dikatakan alah membeli menang memakai (eh xdelah mahal sangat pn, lagi murah dari bengkung traditional kot). Mase awal2 tu pakai bengkung traditional dulu. Macam ni haa..

Sumber : Google


Lepas 2-3 minggu baru start pakai yg moden ni. Pergh nikmatnye x yah nak melilit lagi!! Leceh kot nak melilit mengikat bagai. Tu belum nak g buang air lg, nak jalan pn kena sopan santun je hihii. Mula2 memang saiz perut ikut zip yang terakhir. Besarnye perut aku masa tu. Hello.. baru beranak kot, memang la :p Aku pakai tiap2 hari dan setiap masa (tipu sangat, selalu skip2) Bila nak pakai tu, aku sapu krim barut NR, since aku memang beli set berpantang NR so pakai la krim tu kan. Dalam sebulan, memang nampak perubahannya. Perut makin mengecil dan aku boleh pakai zip yang paling kecik. Yeay!! Heppi!! Maka terbukti, bengkung dan herba barut NR ini berjaya mengempiskan perut ku. Muahahah :p
Sumber : Google




Kalau berminat dengan bengkung moden ni boleh PM / SMS / Whatsapp saya 011-32551664 :)

Salam ikhlas
-Mommy Adam

1 comment:

  1. KREATIF dan INOVATIF...seorg perempuan yg rajin...teladan yg baik,, dibalas baik.. yummy yummy edapnyeee roti...

    ReplyDelete